swedeinchina.blogg.se

Det här är beskrivning av mitt år i Kina. Fakta om Kina, subjektiva betraktelser om kulturkrockarna mellan svenska och kinesiska traditioner och levnadsvillkor. Förhoppningsvis kommer jag även att kunna ge en hel del resetips runt om i Kina och Asien. Det kommer bli ett annorlunda, spännande, chockerande och lärorikt år från och med augusti 2013 och jag hoppas att ni vill följa med på resan!

Ny [email protected]

Publicerad 2013-09-21 16:46:00 i Allmänt

Att jag inte skrivit på ett tag beror inte på att det saknas ämnen att skriva om. Varje dag sker något som fascinerar, förfärar eller bara är så konstigt att det inte går att sätta ord på.

Jag återkommer inom kort men vill via bloggen meddela min nya mailadress. Jag har fått virus i mailboxen kopplad till min gamla adress och kommer inte åt den förrän jag kommer till Sverige i november. Själv har jag inte en enda mailadress i minnet så det blir att börja om från början...så snälla; om ni läser detta så skicka er adress, jag saknar er!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-09-23 22:07:02

Jag är fortfarande här!

Postat av: Lina Strindlund

Publicerad 2013-10-31 21:23:21

You´ve got mail! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela